Talentenspel Halloween

22 oktober 2024

Deze namiddag stond het 5de en 6de leerjaar in het teken van Halloween, met een bijzonder talentenspel waarbij onze leerlingen hun creatieve talenten volledig hebben kunnen laten schitteren. Er werd  gekookt, gebakken, geschminkt en geknutseld. Maar dat was nog niet alles! De leerlingen werkten ook samen aan spannende toneelstukjes en bouwden een griezelparcours.

Iedereen zette zijn beste beentje voor om de mooiste, grappigste en griezeligste creaties te maken. Van heerlijke soep en afgekapte vingers (worstenbroodjes) tot leuke mummielantaarntjes – de resultaten mochten er zeker wezen! Met veel enthousiasme lieten de kinderen hun talenten zien en ontdekten ze misschien wel nieuwe vaardigheden waar ze trots op kunnen zijn.

De creatieve werkjes werden met veel zorg en toewijding gemaakt, en op het einde van de namiddag konden we samen genieten van alle lekkernijen die de kinderen zelf hadden bereid. Hoewel proeven voor sommige leerlingen nog een beetje spannend was…

We zijn  trots op alle leerlingen. Ze hebben laten zien hoe veelzijdig ze zijn en hoe goed ze in team kunnen werken.