Bent u op zoek naar een school? Wij hebben nog plaats vrij!

U bent steeds welkom om ons, vrijblijvend, een bezoekje te brengen.
We geven een rondleiding en alle nodige informatie. U kindje ontvangt een leuk welkomstpakketje.
Maak hiervoor een afspraak met de directeur, Tom Vuylsteke via tom.vuylsteke@slhd.be of 050/59 94 78.

Wanneer kan ik inschrijven?

Voor schooljaar 2024 – 2025

Alle scholen basisonderwijs in Brugge maken gebruik van digitale aanmeldingen. Digitaal aanmelden betekent dat je vooraf aanduidt in welke school of scholen je jouw kind wil inschrijven. Dit is dus niet hetzelfde als een effectieve inschrijving.

START HIER MET AANMELDEN

Instap nieuwe peuters

Je kind kan tussen 2,5 en 3 jaar op 1 van 7 instapdata naar de kleuterschool:

• De 1ste schooldag na elke schoolvakantie:  na de zomer-, herfst-, kerst-, krokus- en paasvakantie
  • De 1ste schooldag van februari
  • De 1ste schooldag na Hemelvaartsdag

Wordt je kind 2,5 jaar op een instapdatum, dan mag het al vanaf die dag naar school.

We organiseren infoavonden waarop de ouders samen met hun kindje op bezoek mogen komen in de kleuterklas. Juf Ann geeft uitleg over het leven in de peuterklas. De kindjes mogen spelen onder toezicht van juf Anja.

De infoavonden vinden (telkens om 18 uur) plaats op:

dinsdag 17 december: instap na kerst, 1 februari en krokus

dinsdag 25 maart: instap na Pasen en Hemelvaart

dinsdag 17 juni: instap september en na herfstvakantie

Bereken zelf de instapdatum voor je kleuter