Schoolrestaurant

We willen dagelijks werk maken van een gezonde schoolomgeving daarbij is gezonde voeding en gezond eten erg belangrijk. Bij ons kun je elke middag een warme maaltijd nemen. Zelf je boterhammen meebrengen kan evengoed.

Onze warme maaltijden worden dagelijks vers geleverd door traiteur ‘Hanssens’. Dit cateringbedrijf zorgt voor:

• dagelijks bereide maaltijden met verse ingrediënten,
  • afwisselende, evenwichtige maaltijden,
  • uiterste zorg voor hygiëne, de strengste normen worden gehanteerd,
  • een keer per maand (op een donderdag) verse frietjes op school gebakken,
  • aandacht voor duurzaamheid

Informatie omtrent allergenen kun je opvragen in het secretariaat.

Kinderen die boterhammen eten kunnen soep en water krijgen. Mogen we vragen om het lunchpakket te verpakken in een herbruikbare boterhamdoos. Zorg voor een geschikte portie. Ook in de boterhamdoos zien we graag een evenwichtige en gezonde maaltijd: wat fruit of groenten, niet enkel zoet beleg maar ook iets hartigs zoals kaas of vlees. Geef geen snoep of chocolade mee.

Menu voor de komende weken

Via onderstaande link kunnen jullie het menu voor volgende weken bekijken + de allergenen raadplegen:

Warme maaltijden kleuter  Warme maaltijden kleuter vegetarisch
 Warme maaltijden lager  Warme maaltijden lager vegetarisch